איחוד תיקים בהוצאה לפועל

איחוד תיקים בהוצאה לפועל היא הדרך הרשמית והמוכרת לבצע הסדרה של חובות בהוצאה פועל. על מנת לבצע איחוד תיקים בהוצאה לפועל בצורה מקצועית ואמינה, ניתן לפנות לעורך דין רונן דלאל, בעל וותק רב ומקצועיות בתחום.

שירות איחוד תיקים בהוצאה לפועל

איחוד תיקים הינו הליך משפטי המאפשר לחייב, אשר פתוחים נגדו מספר תיקי הוצאה לפועל (שניים ויותר), לקבל הסדר מסודר והוגן, עבור כלל התיקים. במצב כזה, התשלומים אשר עליו יהיה לשלם, יהיו על פי חישוב כלל התיקים, ובכך יאפשרו לחייב, להתנהל בצורה חכמה, ולשלם בצורה הדרגתית, כזו אשר מאפשרת, חזרה לשגרה תקינה.
במסגרת איחוד תיקים בהוצאה לפועל, עורך דין רונן דלאל מסייע במגוון תחומים:
● מחיקת תיקים בהוצאה לפועל – במידע ונקלעתם לחובות, גוף ההוצאה לפועל יטיל עליכם עיקולים, על מנת לגבות את הכסף החייב חזרה. במסגרת הליך איחוד התיקים, עורך דין רונן דלאל, יפעל על מנת לקבל הפטר מחיקת תיקים בהוצאה לפועל.
● סגירת תיק הוצאה לפועל – לאחר ביצוע כל ההליך המשפטי, הכולל הגשת הבקשה למחיקת חובות, קבלת ההתנגדויות ובחינת התיק שלכם, במידה ותצאו זכאים, תיק ההוצאה לפועל שלכם יסגר.
● ביטול עיקול חשבון בנק – במידה ובמסגרת הליך ההוצאה לפועל, עוקל חשבון הבנק שלכם, הבקשה לעיקול חשבון בנק, תתבצע במסגרת הליך איחוד התיקים.

ביטול עיקול חשבון בנק

במידה וקבלתם הודעה כי חשבון הבנק שלכם מעוקל, דעו כי יש מה לעשות. בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים, אשר פותחים עסקים, נקלעים למצב בו עליהם להגיש בקשה לביטול עיקול חשבון בנק, בין אם במסגרת איחוד תיקים בהוצאה לפועל ובין אם בנפרד.
במסגרת עיקול חשבון הבנק ניתן לעקל את חשבון עורך ושב, החשבונות הפיננסים, ההשקעות בבורסה, החסכונות ועוד.
על מנת לבצע הליך של ביטול עיקול חשבון בנק יש להיוועץ עם עורך דין מקצועי ומומלץ, אשר מבין בהחזרי חובות.

סגירת תיק הוצאה לפועל

כפי שציינו קודם לכן, במסגרת איחוד תיקים בהוצאה לפועל, אחד הדברים המתבצעים גם כן הוא סגירת תיק הוצאה לפועל. במסגרת שירות זה, עורך דין רונן דלאל, פונה בצורה רשמית להוצאה לפועל ומבקש לסגור את התיק שנפתח נגדכם, במידה והתיק לא נסגר באופן אוטומטי.

מחיקת תיקים בהוצאה לפועל

השירות הנוסף אשר ניתן במסגרת איחוד תיקים בהוצאה לפועל, הוא מחיקת תיקים בהוצאה לפועל. כאמור, במסגרת איחוד התיקים, ניתן לטפל בכלל התיקים הפתוחים נגדכם בצורה מסודרת וכוללת.
עורך דין פשיטת רגל, מגיש את הבקשה למחיקת תיקים בהוצאה לפועל, או בשפה המקצועית, את הבקשה לפשיטת רגל ובכך מתחיל התהליך.
על מנת שתקבלו אישור למחיקת תיקים בהוצאה לפועל עליכם לעמוד בכלל הקריטריונים שההוצאה לפועל מציבה בפניכם, להגיש את כלל המסמכים הרלוונטיים ולשקף נאמנה את מצבכם הכלכלי.
מדובר בהליך לא פשוט, ועל כן, ליווי של עורך דין מקצועי, אשר יודע את כל התהליך, החל משלב הבקשה, דרך שלב העיון בהתנגדויות ועד קבלת ההפטר, יכול להעלות את הסיכויים שלכם לסיים את התהליך עם תוצאה חיובית.

עוד רונן דלאל אייקון חץ
דילוג לתוכן