עורך דין פשיטת רגל רונן דלאל אפשרויות לגביית חובות
עורך דין רונן דלאל
עורך דין רונן דלאל

עורך דין רונן דלאל - עורך דין מומחה לפשיטת רגל, דיני חובות והוצאה לפועל.

האפשרויות לגביית חובות

גביית חובות

אם הצ'ק שניסתם להפקיד חזר, אם עסק עימו אתם עובדים בשיתוף פעולה לא שילם לכם כבר מספר חודשים – רונן דלאל, עורך דיו גביית חובות הוא הכתובת שלכם.
באמצעות הליך ברור וחכם עו"ד דלאל יפעל על מנת שהליך גביית החובות יתבצע על הצד הטוב ביותר.

כל האפשרויות לגביית חובות

החל משנת 2009 נכנס מסלול מקוצר של גביית חובות. במסגרת הליך זה, במידה וסכום החוב אותו אתם מעוניינים לגבות, נמוך מ – 10,000 שקל, אתם יכולים לפנות לבד, ללא עורך דין בבקשה לקבל את כספכם המגיע לכם חזרה.
במידה ומדובר בחוב גבוה יותר, או שבכל זאת, הינכם מעוניינים בסיוע מצידו של עורך דין, להלן מספר אפשרויות לגביית חובות:
גביית שיקים חוזרים: אם השיקים חזרו, והכסף שהובטח לכם לא הגיע, ניתן להגיש בקשת גבייה באמצעות עורך דין מיומן. העו"ד יפעיל את יכולותיו ויפנה להוצאה לפועל, ואלה, יתחילו בהליך הגבייה הכולל שיחות טלפון, הגבלות ועיקולים.
עיכוב הליכים בהוצאה לפועל: עיכוב הליכים, פירושו עיכוב כלל הצווים שההוצאה לפועל הכריזה על החייב, החל מצו מאסר, צו עיכוב יציאה מהארץ, עיקול משכורת ועוד.
עו"ד דלאל יכול לסייע לכם להגיש בקשה לעיכוב הליכים במידה ואתם בצד החייב או לחילופין לראות כיצד ניתן בכל זאת לקבל את החוב המגיע לכם למרות עיכוב ההליכים, המידה ואתם בצד הנושים.
חשוב לדעת כי עיכוב הליכים ניתן לחייב בצורה אוטומטית במקרים מסוימים אך ניתן גם להגישו ידנית על מנת לקבל את הצו.
איחוד חובות: במידה ואתם בצד החייב, ניתן לבצע איחוד חובות. במקרה זה הסכום אותו אתם חייבים יעבור לגורם מתווך אשר יעביר ויחלק את התשלום לנושים.

גביית שיקים חוזרים

אין דבר מכעיס יותר מאשר עבודה שלא קיבלתם תמורה עבורה. עבדתם שעות רבות, הענקתם שירות טוב, מכרתם מוצר שנתן ערך, ולבסוף כשמגיע הרבה המיוחל לקבל את הכסף, השיק חוזר.
אתם תוהים בהתחלה אם זה אשמתכם, ואולי לא הפקדתם כמו שצריך, מנסים שוב, ושוב הצ'ק חוזר.
במקרה שכזה, ברור לכם ולנו – עליכם לבצע גביית שיקים חוזרים.
הליך הגבייה הינו אחד מאפשרויות לגביית חובות, שבמהלכו פונים להוצאה לפועל בבקשה לסייע ולקבל את הכסף חזרה.
במידה ומדובר בסכום נמוך תוכלו לפעול בהליך מקוצר של עד 8 חודשים, ובמידה ומדובר בהליך ארוך, תהליך החזרת החוב יכול לקחת גם מספר שנים.

עיכוב הליכים בהוצאה לפועל

עיכוב הליכים בהוצאה לפועל הינו עיכוב זמני ונתון לשינויים. במסגרת עיכוב הליכים כלל ההגבלות, העיקולים, גביית חובות והמאסר, מוסרים זמנית.
המקרים שבהם מתבצע עיכוב הליכים:
● החייב הגיש התנגדות לתביעה.
● הוסדר תשלום החוב – במידה והחייב והנושים הגיעו להסדר, על החייב להודיע כי הצדדים הגיעו להסדר ועל כן ההוצאה לפועל יכולה לעצור את ההליכים שלה.
● החייב מממש את המשכנתא על דירת מגורים.
● החייב הגיש התנגדות בזמן הקבוע בחוק לשטר.
חשוב לדעת כי עיכוב הליכים מתרחש בדרך כלל באופן אוטומטי, אך במידה והינכם מעוניינים לוודא זאת מומלץ להגיש בקשה בצורה ידנית.

איחוד חובות

במידה והינכם בצד החייב, כנראה שתהיו מעוניינים לסדר את כלל החובות שלכם בצורה אחת ומסודרת. לעניין הזה קוראים איחוד חובות. במסגרת איחוד חובות, עליכם להבין מה סך החובות שלכם ולבקש איחוד תיקים בהוצאה לפועל.
באופן זה, כלל גביית החובות המתבצעים נגדכם, יתקיימו באופן אחד ומקיף. באופן זה תוכלו להגיע לתוכנית פירעון משתלמת יותר עבורכם, שתגדיל את הסיכויים שאכן תוכלו לעמוד בסכום המדובר.
מומלץ לפנות לעורך דין רונן דלאל אשר יסייע לכם בהליך גביית חובות, איחוד תיקים וטיפול בשיקים חוזרים.

שתפו את המאמר לחברים:

Print
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
עוד רונן דלאל אייקון חץ
דילוג לתוכן