עורך דין פשיטת רגל רונן דלאל ביטול עיקול חשבון בנק
עורך דין רונן דלאל
עורך דין רונן דלאל

עורך דין רונן דלאל - עורך דין מומחה לפשיטת רגל, דיני חובות והוצאה לפועל.

ביטול עיקול חשבון בנק

ביטול עיקול חשבון בנק וחזרה לשגרה

קבלת הודעה על עיקול חשבון בנק יכולה להיות חוויה מאוד לא נעימה. ההבנה שחשבון העו"ש שלנו מעוקל יכולה להיות חוויה קשה לרבים. עיקול חשבון בנק מהווה קושי כלכלי גדול מאוד ועל אף שמטרתו היא להביא לכיסוי חובות, המציאות מלמדת שבמקרים לא מעטים עיקול חשבון הבנק דוחף אנשים אל הקצה וגורם להגדלת החובות. לרוב עיקול חשבון בנק מתבצע בעקבות אי פירעון חוב שנפתח בגינו תיק בהוצאה לפועל. למשרד עורכי דין דלאל, ערד ושות' ניסיון רב בניהול הליכים בהוצאה לפועל לרבות ביטול עיקול חשבון בנק, ביטול עיקול משכורת, ביטול עיקול רכב, ביטול עיקולי מיטלטלין, התנגדות לביצוע שטר, , ביטול צווי עיכוב יציאה מהארץ, בקשות לאיחוד תיקים, בקשה לחקירת יכולת, בקשה לסגירת תיק, בקשה לביטול פינוי, הסדרי חוב מול נושים, הליכי חדלות פירעון ופשיטת רגל ועוד.

איך מבטלים עיקול

הליך של ביטול עיקול חשבון בנק עשוי להיות הליך ארוך ומייגע אם לא מבצעים אותו בדרך הנכונה. לכן מומלץ לפנות לעורך דין הוצאה לפעול כדי לוודא שההליך שלכם יתנהל בצורה הטובה והבטוחה ביותר. הליך לביטול עיקול חשבון בנק המנוהל בצורה מקצועית יכול להיות מושלם, בחלק מהמקרים, בפרק זמן של ימים ספורים. מורכבותו של ההליך נובעת, בין היתר, מכך שמדובר בהליך המתנהל בד בבד מול מספר גורמים, הן אל מול רשויות הגבייה ולשכת ההוצאה לפועל והן אל מול הנושים עצמם בין אם מדובר בנושים פרטיים ובין עם מדובר על בנקים או גופי גבייה גדולים.
אם עיקלו לכם את חשבון הבנק אל תהססו ופנו הישר למומחים. אנחנו במשרד עורכי דין דלאל, ערד ושות' עוסקים שנים רבות בייצוג חייבים מול נושים, בבתי המשפט ובלשכות ההוצאה לפועל. אם נקלעתם לחובות וחשבון הבנק שלכם עוקל עורכי הדין שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם ולרתום את כל ניסיונם המקצועי על מנת להביא לתוצאה של ביטול עיקול חשבון הבנק שלכם.

עיקלו לכם את החשבון? יש פתרון!

כמובן שלפני שפונים להליך ביטול עיקול חשבום יש מספר דברים שניתן לבצע כדי למנוע את המצב. קודם כל אין צורך לומר שפריעת החוב תפתור את הבעיה ולאחריה ניתן יהיה להסיר את העיקול ללא כל קושי, אין ספק שזה הפתרון היעל ביותר אך כמובן שהוא לא תמיד אפשרי בעבור רבים מהחייבים . דבר נוסף שניתן לעשות הוא לצרף לבקשה לביטול ההליך הצעה להסדר כל שהוא לפריעת החוב מיזמתו של החייב, במקרה כזה המוכנות לשיתוף פעולה ולפריעת החוב יסייעו לקבלת הבקשה לביטול עיקול חשבון בנק. בנוסף, ניתן לפנות לצד שתובע את החוב ולהציע לו להיכנס למשא ומתן לצורך הגעה להסדר חוב. משרד עורכי דין דלאל, ערד ושות' מתמחה בייצוג חייבים מול רשויות הגביה וכן במשא ומתן עם נושים לצורך הגעה להסדר חוב. בנוסף בחלק מהמקרים ניתן גם להגיש ערעור על עצם ההחלטה להטיל עיקול על חשבון הבנק.
לאחר נקיטת האמצעים המקדימים הללו ניתן להגיש בקשה לביטול עיקול חשבון בנק. על הטופס להיות מוגש ללשכת ההוצאה לפועל בה מתנהל התיק. לטופס הבקשה יש לצרף פרטים מזהים וכן פירוט תנועות בחשבון עו"ש מהתקופה האחרונה ועוד פרטים אישיים וכלכליים הרלוונטיים לבקשה
משרד עורכי דין דלאל, ערד ושות' ייצג ומייצג בהצלחה חייבים רבים שנקלעו לחובות ועקב כך הוטלו עליהם הגבלות רבות לרבות עיקול חשבון בנק. לעורכי הדין במשרדינו ניסיון רב שנים בביטול עיקול חשבון בנק בכל הדרכים והאפשרויות הקיימות.

שתפו את המאמר לחברים:

Print
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
עוד רונן דלאל אייקון חץ
דילוג לתוכן