בקשה לפשיטת רגל

אם ברצונכם להגיש בקשה לפשיטת רגל, עורך דין רונן דלאל הוא הכתובת הנכונה. הליך הבקשה לפשיטת רגל דורש ממכם לא מעט עבודה ומאמץ פיזי ומנטלי על מנת שבסופו, תקבלו את האישור כי הינכם פושטי רגל על פי חוק. מה נדרש במסגרת ההליך ומה לצפות? נסביר הכל במאמר שמובא לפניכם.

עורך-דין-רונן-דלאל-בקשה-לפשיטת-רגל

שירות בקשה לפשיטת רגל

מטרת הליך פשיטת הרגל הינו לסייע לאדם חייב לפתרון חלקי מחובותיו המידה ונקלע למצב כי אינו מסוגל לשלם עוד את כל חובותיו. במצב שכסה אותו אדם יגיש בקשה לפשיטת רגל, ובמידה ויעמוד בכלל הדרישות יקבל בסופו של תהליך הפטר המאפשר לו לפתוח דף חדש ונקי כאשר חובותיו טופלו בצורה חוקית.
במסגרת שירות בקשה לפשיטת רגל, אתם צפויים לעבור את השלבים הבאים:
בדיקת פושטי רגל – עליכם, או על עורך הדין שלכם, לבצע בדיקה כי הינכם זכאים לקבל מעמד של פושטי רגל. האם הסכום אותו אתם חייבים אכן מזכה אתכם בכך? האם יש לכם את כלל ההוכחות? האם נכנסתם לחובות בשל עבירות פליליות או מסיבות מוצדקות?
פשיטת רגל לאדם פרטי – במידה וחובתיכם גבוהיים מ17,307 אתם זכאים לנגיש בקשה לפשיטת רגל. במצב כזה, אנשים אשר רוצים לפתוח נגדכם הליכי הוצאה לפועל, לא יוכלו לעשות זאת. ובכךב תוכלו להמנע מהליכי עיקול, הגבלות וקנסות.
פשיטת רגל הפטר – על מנת לקבל את ההפטר המיוחל, המוחק לכם את החובות הצורה חוקית ומשפטית, עליכן לעבור מספר שלבים בדרך, שבסופם תקבלו הפטר שמוחק לכם את החובות.

פשיטת רגל הפטר

על מנת לקבל פשיטת רגל הפטר עליכם לעבור תהליך המורכב מלא מעט שלבים.
הגשת בקשה לפשיטת רגל – השלב הבסיסי והראשוני ביותר. עליכם למלא מספר טפסים ולשלוח אותם לרלוונטיים. מומלץ להסתייע בעורך דין כבר משלב זה על מנת לעשות את התהליך כמו שצריך מהתחלה.
מתן צו כינוס נכסים בפשיטת רגל – בית המשפט ממנה את המנהל המיוחד, אדם בעל סמכות אשר ינהל את הליך פשיטת הרגל ויבדוק את כלל העמדות. בעת מתן צו הכינוס, הנכסים שלכם יהיו מוגנים מהליכי הוצאה לפועל
חקירת החייב – המנהל המיוחד, יגיש תכנית פירעון מפורטת על החזרת החובות עד 16 חודדין ממתן מועד צו הכינוס. עליו לחקור לעומק את המצב הכלכלי שלכם ולהעזר בכלל המידע העומד ברשותו
הגשת תביעות נושים – אנשים להם אתם חייבים כסף, יהיו זכאים להביא הוכחות וראיות על החובות שלכם כלפיהם.
דיון בבקשה – בית המשפט יחליט אם הינכם זכאים לקבלת מעמד פושטי רגל.
ביצוע תכנית פירעון – תכנית תשלום החובות תפרס על כ- 3 שנים.
סיום ההליך ומחיקת החובות.

פשיטת רגל לאדם פרטי

במידה והינכם מעוניינים לבצע פשיטת רגל לאדם פרטי, עליכם לחקור לעומק את העניין, להבין מה הם הטפסים הרלוונטיים ולהגיש בקשה לפשיטת רגל. עורך דין רונן דלאל, הינו עורך דין מומלץ לפשיטת רגל, וניתן להתייעץ ולהעזר בשירותיו על מנת לבצע את ההליך בצורה נכונה וחכמה.

בדיקת פושטי רגל

במדינת ישראל על פי חוק, יש לכם גישה לרשימה בת עשרות אלפים, המכילה את כלל האנשים שהוכרזו או במהלך הליכים של הכרזה כפושטי רגל.
ניתן לקבל גישה למאגר זה באינטרנט. בדיקת פושטי רגל מאפשרת לראות מצד אחד, האם אנשים ועסקים עימם הינכם באים במגע, במצב תקין ולא מסתירים חובות כספיים, ומן הצד השני מאפשרת גם לכם, המידה והגשתם בקשה לפשיטת רגל, לראות האם נכנסתם למאגר, ומה הסטטוס שלכם. מומלץ להעזר בעורך דין פשיטת רגל מומלץ ומנוסה על מנת לעשות את הבדיקה הזו כמו שצריך.
לסיכום, בדקו האם הינכם זכאים לפשיטת רגל, התייעצו עם עורך דין, והמנעו מהליכי הוצאה לפועל לא נעימים.

דילוג לתוכן