הליך פשיטת רגל

אם הגעתם למסקנה שאתם זקוקים להליך פשיטת רגל או לחילופין אתם מתלבטים האם זה הצעד הנכון עבורכם, הגעתם למקום הנכון.
הליך פשיטת רגל הינו צעד לא פשוט, בעל אמירה ברורה: "אני בחובות, ואני לא מסוגל כרגע להחזיר אותם".
עו"ד רונן דלאל, מסביר כי מדי שנה ישראלים רבים מוצאים את עצמם לקראת קבלת החלטה האם עליהם לבצע הליך פשיטת הרגל.

עורך-דין-רונן-דלאל-הליך-פשיטת-רגל

שירות הליך פשיטת רגל

במסגרת שירות הליך פשיטת רגל, עורך דין פשיטת הרגל, רונן דלאל, יספק לכם ליווי מקצה לקצה, עד לקבלת ההפטר.
מה כולל שירות הליך פשיטת רגל:
· פשיטת רגל אדם פרטי – במסגרת שירותי המשרד, עו"ד דלאל ומשרדו מסייעים לאנשים פרטיים לקבל שירות פשיטת רגל, ולעבור את ההליך בצורה היעילה והנכונה ביותר.
· פשיטת רגל לחברות – במידה והינכם חברה רשמית, הליך פשיטת הרגל מתבצע מעט שונה מהליך פשיטת רגל לאדם פרטי, חשוב לדעת את ההבדלים, ולבצע את ההליך לחברות בצורה חכמה.
· בקשה להפטר – בין אם אתם מעוניינים בהליך פשיטת רגל לאדם פרטי או לחברות, סיום ההליך הוא קבלת הפטר, שמשמעו, קבלת מועמדות פושט רגל. המשרד, יסייע לכם להגיש את הבקשה ולהתחיל את התהליך.
· הכרזה על פשיטת רגל – הרגע המיוחל, בסיום ההליך. ניתן להכריז על פשיטת רגל ובכך מבחינת חוקית אתם מוגנים מפני אותם אנשים שאתם חייבים להם כסף. יחד, נעבור את השלבים עד שנגיע לרגע הזה.

פשיטת רגל אדם פרטי

פשיטת רגל לאדם פרטי הינה שונה מהליך פשיטת רגל לחברות וגופים גדולים. הסיבה נעוצה באופי ההליך ובדרך כלל, גם בסכום המדובר. לאדם פרטי, יש 2 אפשריות לביצוע ההליך.
אפשרות אחת הינה הליך מקוצר של עד מספר חודשים ספורים. התנאי להליך זה הוא חוב בסכום נמוך. במסגרת הליך זה, אין צורך בעורך דין. יתרונות ההליך הוא חסכון כספי מסוים ותהליך מזורז יותר, אך ייתכן וכי בסוף ההליך הזה, לא תתקבל החלטה סופית ועל כן יהיה צורך בהליך המלא.
האפשרות השנייה הינה הליך מלא ומקיף אותו ניתן להגיש במידה וסך כל החובות הינם גבוהים מ- 17,307, עדכנית ל 2018. חשוב להבין כי במסגרת הליך זה, יש צורך לשכור את שירותיו של עורך דין פשיטת רגל מיומן. במסגרת הליך זה בית המשפט ימנה מנהל מיוחד, תתבצע בדיקה מעמיקה של המקרה ולבסוף יתקבל צו הפטר, במידה ויש תכנית פירעון ברורה.

בקשה להפטר

במסגרת הליך פשיטת רגל, מתבצעת בקשה להפטר. מטרת הבקשה להפטר, היא קבלת אישור משפטי על כך שאתם בעלי מועמדות פושטי רגל, וכי הנושים, האנשים והחברות להם אתם חייבים כסף, לא יכולים לאיים עליכם, לתבוע אתכם ולדרוש את הכסף, שלא בהתאם לתכנית הפירעון שהוחלטה.
בית המשפט רשאי לתת מספר סוגי הפטרים, בהתאם לאירוע, למצבו הרפואי של האדם שהגיש את הבקשה וגודל החובות. סוגי ההפטרים הקיימים הינם הפטר מיידי, הפטר מותלה והפטר מותנה.

הכרזה על פשיטת רגל

עורך דין רונן דלאל, ילווה אתכם לאורך כל הליך פשיטת הרגל ועד לרגע ההכרזה על פשיטת רגל. במסגרת ההכרזה על פשיטת רגל, תקבלו חופש מהחובות והתביעות שנגדכם. על מנת להגיע לרגל מיוחל זה עליכם להתאזר בסבלנות, לפעול במקצועיות ולשתף פעולה עם עורך הדין שלכם, בית המשפט וההליך.

דילוג לתוכן