הסדר חובות לבנקים

במידה ונקלעתם למצב מסובך מול הבנק וקבלתם שורה של טלפונים מפקידי הבנק, אשר מבקשים ממכם בצורה מנומסת אך תקיפה להחזיר את הכסף אותו אתם חייבים, סיכוי טוב כי הינכם זקוקים לביצוע הסדר חובות לבנקים. עורך דין רונן דלאל, יכול לסייע לכם בהסדר חובות לבנקים אף מחיקתם עם ניסיון של שנים רבות בתחום.

שירותי הסדר חובות לבנקים

במידה ולא החזרתם את חובכם לבנק, הבנק עתיד לפעול, או אולי אף פעל כבר, במספר אמצעים על מנת להבטיח את כספו חזרה. הבנק זכאי להגיש בקשה נגדכם בבית המשפט, לפתוח תיק בהוצאה לפועל ואף לדאוג כי ינקטו כנגדכם הגבלות ועיקולים כדוגמות עיכוב יציאה מהארץ ואף עיקול חשבון בנק.
אלו הם השירותים שעורך דין בנקים, רונן דלאל מעניק על מנת לסייע לכם כמול הבנקים:
● הסדר חוב מול הבנק – לא חייב ללכת "ראש בראש" כאשר עליכם להחזיר חוב כלשהו מול הבנק. באמצעות הגשת בקשה מסודרת להסדר חוב, ניתן להגיע לפתרון יעיל ומתאים לשני הצדדים. רונן דלאל יסייע לכם בהגשת הבקשה להסדר חובות לבנקים וייצג אותכם מול הבנק.
● ביטול עיקול חשבון בנק – במידה וביצעו כנגדכם עיקול חשבון בנק, דעו כי המצב לא סופי. ניתן להגיש בקשת ביטול, ובמידה ותמצאו זכאים, ותספקו את כל המידע וההוכחות הדרושים, אכן תקבלו חזרה את חשבון הבנק שלכם.

עורך דין בנקים

עורך דין בנקים יכול לסייע לכם בכל ההליכים השונים אשר רלוונטיים ומתעסקים כמול הבנקים השונים בישראל, ולעיתים אף בחו"ל. במסגרת תפקידיו של עורך דין בנקים תוכלו למצוא את התפקידים הבאים:
● עורך דין פשיטת רגל – במידה ונקלעתם לחובות, והינכם מעוניינים להכריז על פשיטת רגל. עורך דין פשיטת הרגל, יסייע לכם בהליך המשפטי.
● ייצוג של האזרח הקטן מול הבנק הגדול – בין אם נקלעתם לחובות, או הינכם מעוניינים בקבלת פיצוי מהבנק, עורך דין מקצועי יפעל על מנת לייצג אתכם במערכה.
● הסדר חובות לבנקים – במידה והבנק פנה להוצאה לפועל על מנת לקבל את הונו חזרה. אתם עתידים לקבל שורת אזהרות, הגבלות ועיקולים. במסגרת תקפידיו של עורך דין בנקים, תוכלו לקבל שירות הסדר חובות לבנקים.

הסדר חוב מול הבנק

במידה ונקלעתם לחובות מול הבנק, ואתם זקוקים לשירות הסדר חובות לבנקים, כפי שציינו לפני כן, אפשרות טובה ועדיפה בדרך כלל לשני הצדדים נקראת "הסדר חוב מול הבנק" .
במרבית המקרים, הסדר החוב הינו משא ומתן בו מנסים שני הצדדים להגיע להסכמה על גובה החוב שיוחזר, מועד החזרת החוב והתנאים לקיום ההסדר. ניהול המשא ומתן אינו עניין של מה בכך, ועל אף היכולת של הסדר חוב, לצמצם את חובותיכם לבנק, יש לדעת כיצד לעשות זאת.
על כן, במידה והינכם מעוניינים בהסדר חוב מול הבנק עליכם להתייעץ עם עורך דין בתחום.

ביטול עיקול חשבון בנק

במסגרת הסדר חובות לבנקים, עורך דין רונן דלאל, יסייע לכם בקבלת ביטול עיקול חשבון בנק. עיקול חשבון הבנק כולל במקרים רבים לא רק את חשבון העובר ושב אלא כספים נוספים אשר נמצאים בחסכון, בהשקעה או במקומות פיננסים נוספים.

עוד רונן דלאל אייקון חץ
דילוג לתוכן