רונן-דלאל-עורך-דין-למה-צריך-עוד-פשיטת-רגל
עורך דין רונן דלאל
עורך דין רונן דלאל

עורך דין רונן דלאל - עורך דין מומחה לפשיטת רגל, דיני חובות והוצאה לפועל.

למה צריך עו"ד פשיטת רגל?

רונן דלאל, עורך דין פשיטת רגל מקצועי ומומלץ, שם בראש מעיניו לעזור ללקוחותיו לאורך כל ההליך בדרך לפשיטת רגל. עורך דין פשיטת רגל מלווה אותך לאורך ארבעת השלבים:

*שלב הגשת הבקשה המפורטת לפשיטת רגל
*שלב צו הכינוס
*שלב ההכרזה על מגיש הבקשה כפושט רגל
*שלב צו ההפטר

שירותי עורך דין פשיטת רגל
עדיין לא סגורים למה צריך עו"ד פשיטת רגל?
במדינת ישראל, שירותי עורך דין פשיטת רגל, הינם שירותים מבוקשים שנועדו לסייע לאנשים ועסקים רבים שנקלעים לחובות גדולים. כך נראה הליך פשיטת רגל בקצרה:


בקשה לפשיטת רגל – על הבקשה להיות מפורטת ולעמוד בסטנדרטים מחמירים על מנת שההוצאה לפועל תקבל את הבקשה ותתחיל בבדיקת הבקשה.


צו כינוס – על בית המשפט להחליט האם הינכם "זכאים" לפשיטת רגל, וכיצד ההליך יתבצע עבורכם. בית המשפט יחליט על התשלום החודשי, ועל המשך ההליך.


הכרזה על פושט רגל – שלב מכריע, בו מגיש בקשת פשיטת הרגל, מקבל הכרזה רשמית שכן הוא מקבל מעמד של "פושט רגל".


הפטר בפשיטת רגל – צו ההפטר מאפשר את סיום הליך פשיטת הרגל. זהו צו בית משפט הקובע כי מגיש הבקשה, עומד בתנאים לקבלת ההפטר וכי חובותיו וההגבלות שהוטלו עליו, נמחקים. על פי חוק, אשר נכנס לתוקף בשנת 1996, צו ההפטר ניתן רק לחייבים אשר החזירו 33% מחובם.


תהליך פשיטת רגל הינו הליך לא קל, מלווה בהרבה ניירת ובירוקרטיה. אז אם אתם שואלים את עצמכם למה צריך עו"ד פשיטת רגל, זוהי התשובה – בעזרת עורך דין פשיטת רגל והשירותים שהוא מציע, ניתן לקבל הפטר בפשיטת רגל בהליך מעט נעים ומהיר יותר.


הליך פשיטת רגל
בית המשפט בבואו לבדוק את הבקשה לפשיטת רגל, מבצע שורת בדיקות, דיונים וסקירות, על מנת לקבל דעה שקולה ומוצדקת על נכסיו של החייב, העסקים שברשותו, החובות שצבר ודרך התנהגותו. במסגרת הליך פשיטת רגל, בית המשפט בודק האם הכניסה לחובות התרחשה בשל עבירות פליליות, בשל התנהלות פזיזה או בשל סוגיה אחרת.
כל אלו ועוד, ישפיעו על ההכרעה הסופית ועל ההחלטה של בית המשפט לקבל או לדחות את הבקשה.
חשוב לדעת כי החל מהתאריך 1.9.2013 התקבלה רפורמה חדשה בהליך פשיטת הרגל שמטרתה לסייע לחייב במהלך ההשתקמות הכלכלית. בקצרה, הרפורמה מגבילה את ההליך לכ -4.5 שנים.

בקשה לפשיטת רגל
במידה והינכם מעוניינים בהגשת בקשה לפשיטת רגל. ישנם מספר נקודות חשובות שעליכם לקחת בחשבון, ולמלא בצורה נכונה ותקינה:
● על מנת להגיש בקשה לפשיטת רגל עליכם להיות עם חובות הגבוהים מ17,514 ₪.
● ניתן להגיש בקשה מקוונת – על מנת לעשות זאת יש להיכנס לאתר הכונס הרשמי, למלא את הטופס הנקרא "דין וחשבון מטעם המבקש להכריז על פשיטת רגל" ולאחר מכן, יש למלא את הנתונים המוצגים, ולוודא כי כל הנתונים אכן תקינים. לצד העלאת הטופס באתר הכונס הרשמי, עליכם להוסיף תצהיר שלכם, המפרט בצורה ברורה וכרונולוגית כיצד נקלעתם לחובות כלכליים ואת הסיבות לכך.
● ניתן להגיש בקשה בצורה לא מקוונת. על מנת להגיש בקשה באופן לא מקוון יש למלא טופס 4 ולצרף בקשת תצהיר שלכם. גם כאן, בדומה להגשת בקשה מקוונת על התצהיר לשקף בצורה אותנטית וכנה את הקשיים הכלכליים אליהם נקלעתם, את הסיבות להיווצרות המצב, ונתונים מספריים נוספים, אשר יציגו את הליך הכניסה לחובות.

הפטר בפשיטת רגל
עורך דין פשיטת רגל, רונן דלאל, ילווה אתכם לאורך כל התהליך ועד רגע קבלת הפטר בפשיטת רגל. עם ניסיון רב בתחום, מקצועיות והמלצות רבות, עו"ד דלאל, יסייע לכם במילוי המסמכים, בייצוג הולם וכמובן, בהעלאת סיכויי הזכאות שלכם לפשיטת רגל.
שימו לב, כי צו ההפטר פוטר באופן חד משמעי וברור את החייב בפשיטת רגל, מהחובות והקשיים הכלכליים אליהם נכנס מלבד מספר חובות שבניהם: חובות שנוצרו בזדון ומרמה, חובות מזונות, וחובות שנוצרו מקנסות.
הפסיקו לשאול את עצמכם למה צריך עו"ד פשיטת רגל אלא תשאלו מי העורך דין הטוב שאליו תוכלו לפנות.
עו"ד דלאל פועל מתוך שליחות, לסייע לכם ולאנשים נוספים אשר נקלעו לחובות, ומעוניינים לצאת לדרך חדשה, ולהשאיר מאחוריהם את החובות אליהם נקלעו.

שתפו את המאמר לחברים:

Print
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
עוד רונן דלאל אייקון חץ
דילוג לתוכן