רונן דלאל - עורך דין בנקים

תפקידו של עורך דין בנקים הוא לסייע לכם בתביעות, פעולות והליכים מול הבנק. רונן דלאל, הינו עורך דין בנקים מנוסה ומקצועי שייצג אתכם נאמנה. אם הבנק מסרב להקשיב לכם, אם הוא מנסה לקחת ממכם כספים שלא בצדק, פנו עוד היום לעורך דין שיסייע לכם בייצוג הולם.

עורך-דין-רונן-דלאל-עוד-בנקים

שירות עורך דין בנקים

בשנים האחרונות, אנו עדים לתופעה שהולכת ומתגברת. יותר ויותר בנקים מקטינים את כמות העובדים האנושיים שלהם ועוברים לעבודה מומחשבת, אוטומטית וללא מענה אנושי.
מצב זה מוביל לא פעם לכך שאנו מנסים נואשות לדבר עם הבנק ולהגיע לפשר עבור דבר חוב, או בעיה כלשהי, אך מוצאים את עצמנו ללא מענה הולם וללא פתרון.
הבנקים מצדם, מפעילים את מגוון האמצעים שעומדים ברשותם על מנת להבטיח שאת הכסף שהם טוענים שמגיע להם, הם יקבלו. לא משנה אם הדבר נראה לכם מוצדק או שמא, לא.
במסגרת שירותי עורך דין בנקים, תוכלו למצוא פתרון למגוון רחב של בעיות אל מול הבנקים ופתרונות לסגירת חובות לבנקים.
עיקול חשבון בנק – במידה והבנק מאיים לעקל את חשבונכם, ניתן לפנות לעורך דין אשר יגיש בקשה להסרת או עיקוב העיקול.
תביעות בנקים – במידה והבנק פעל בצורה לא תקינה ואולי אף לא חוקית, בעזרת עורך דין ניתן להגיש תביעה ולקבל פיצוי הולם, עבור הנזקים שנגרמו לכם.

סגירת חובות בנקים

כפי שציינו קודם לכן, ההוצאה לפועל, מעבר לעיקול המשכורת יכולה לבצע עיקול חשבון בנק. במידה וקיבלתם אזהרה לעיקול חשבון בנק ו/או החל כנגדכם ההליך, עליכם לפעול בצורה מהירה ולפנות לעורך דין בנקים, אשר יסייע לכם להתמודד כנגד העיקול, ולאפשר לכם עד כמה שאפשר, הליך הוגן, מקצועי וצודק.
במסגרת עיקול חשבון בנק אתם ו/או העורך דין שמייצג אתכם, עתידים להגיש בקשה לביטול העיקול (בקשה מספר 62), לצרף תעודת זהות, פרטי תנועות בחשבון, וכן מסמכים ונתונים המשקפים את מצבכם הכלכלי בצורה כרונולוגית. רק במידה ובית המשפט ימצא לנכון, כי אתם אכן זכאים לעיקול חשבון בנק, כלל ההגבלות יוסרו, ותוכלו להתחיל ולסדר את חייכם ואת כספכם מחדש.

תביעות בנקים

אם אתם תוהים האם כדאי לכם להתחיל הליך תביעות בנקים, דעו כי עורך דין בנקים, רונן דלאל, כבר החזיר ללקוחותיו לא מעט כסף ועל כן מומלץ להיעזר בשירותיו המקצועיים.

עיקול חשבון בנק

ישראלים רבים מוצאים את עצמם בהליך הוצאה לפועל כזה אשר לוקח מהם את מרבית רכושם, הונם ועצמאותם. במסגרת הליך שכזה, במקרים רבים מתבצע עיקול חשבון בנק.
מדובר בהליך לא נעים, בוא ההוצאה לפועל לא מאפשרת גישה לחשבון, וזאת על מנת שתסדירו את החובות שלכם אל מול אנשים וגופים, להם אתם חייבים כסף.
על מנת להסדיר עיקול חשבון בנק ניתן לפנות לעורך דין בנקים או לעורך דין פשיטת רגל.
ככל שתקדימו לעשות זאת, כך גוברים הסיכויים שעורך הדין אליו פניתם, יוכל למנוע, או לכל הפחות להפעיל את כל יכולותיו על מנת למנוע את עיקול החשבון.

עוד רונן דלאל אייקון חץ
דילוג לתוכן