עורך דין פשיטת רגל ברמת גן

רונן דלאל, עורך דין פשיטת רגל ברמת גן והסביבה מעניק מגוון שירותים לציבור הרחב, במטרה לסייע, להקל וללוות לאורך תהליך הגשת הבקשה לפשיטת רגל. עו"ד רונן דלאל, יציג לכם את כל האפשרויות הרלוונטיות לכם ויעזור לכם לאורך כל התהליך.

עוד רונן דלאל עורך דין פשיטת רגל ברמת גן

שירותי עורך דין פשיטת רגל ברמת גן

פשיטת רגל היא הליך ארוך בדרך כלל שמלווה בשלל הוצאות, בירוקרטיה, ניירת, טענות והאשמות.
על מנת לבצע את התהליך בצורה המקצועית, הנכונה ויש האומרים, המוצלחת ביותר, יש להעזר בשירותיו של עורך דין פשיטת רגל מקצועי אשר יש בכוחו לעזור לכם.

אנשים רבים תוהים באיזה עורך דין פשיטת רגל ברמת גן מומלץ לבחור. ההמלצה שלנו היא לשים לב לקריטריונים הבאים:

השירותים המוצעים – עו"ד מקצועי, יספק לכם את כלל השירותים בהליך פשיטת הרגל: שירותי מחיקת חובות, שירותי איחוד תיקים בהוצאה לפועל, מחיקת חובות לבנקים, ביטול עיקול חשבון בנק ועוד.

המלצות – חשוב לבדוק המלצות של עורך הדין בו אתם עומדים לבחור. בקשו מספרי טלפון של לקוחות קודמים, התייעצו עם מכרים, וודאו כי עורך דין פשיטת רגל ברמת גן בו אתם בוחרים אכן נתן שירות מוצלח ללקוחות אחרים.

חיבור אישי – לפני סגירת החוזה בינכם לבין עורך הדין מומלץ לבצע שיחת הכרות ואף.פגישה על מנת לקבל רושם ראשוני אישי. אין כמו מספר דקות של הכרות ושיחה, על מנת להבין עם איזה עורך דין פשיטת רגל ברמת גן יש לכם עסק. כך, תוכלו לקבל החלטה לא רק על פי המלצות וחוות דעת, אלא גם על פי הרושם האישי שאותו עורך דין התיר בכם.

מחיקת חובות

על מנת לבצע מחיקת חובות, יש להבין תחילה מה הסכום המדובר. במידה ומדובר בסכום באזור ה – 10,000 שקלים ייתכן ותוכלו לבצע הליך מקוצר למחיקת חובות, ללא צורך בעורך דין.
במקרה ומדובר בחוב גדול יותר ו/או בסוגיה עם פרטים מורכבים יותר, מומלץ לבחור עורך דין פשיטת רגל ברמת גן והסביבה, אשר יוכל לסייע לכם לאורך כל הליך מחיקת החוב.
במסגרת אותו הליך, יהיה עליכם להגיש בקשה מסודרת לבית המשפט, לחכות שבית המשפט יכריז על צו כינוס וימנה מנהל מיוחד, לשמוע את דברם של הנושים (אותם אנשים שמחכים לקבל ממכם כסף) ורק לאחר דיון ממושך, חקירת הפרטים, תוכלו לקבל את ההפטר.

איחוד תיקים בהוצאה לפועל

אחד מתפקידיו החשובים של עורך דין פשיטת רגל, הוא היכולת לבצע הליך הנקרא "איחוד תיקים בהוצאה לפועל". במסגרת הליך זה, מתבצעת הבדיקה – אילו תיקים בהוצאה לפועל קיימים נגדכם.
במידה וישנם שני תיקים או יותר, הליך האיחוד הינו רלוונטי.
במסגרת הליך זה, מתבצע חישוב מדויק, מה סך החובות שיש לכם בכלל התיקים הפתוחים בהוצאה לפועל.
באופן זה, ניתן לטפל בצורה מסודרת ומאוחדת בכלל החובות שלכם.
במסגרת תהליך איחוד התיקים, החייב יוכל לשלם סכום חודשי קבוע, כאשר התנאי לכך, מחייב את החייב להיות מסוגל לשלם 3% מסך החובות שלו.

מחיקת חובות לבנקים

הבנקים לא אוהבים שחייבים להם. ומתוך מחשבה זו ניתן למצוא שורה ארוכה של הליכים, עונשים ואיומים שהבנקים השונים נוקטים, על מנת שאתם ושאר האנשים החייבים להם כסף, יחזירו את כספם במהרה.
מחיקת חובות לבנקים הינו הליך משא ומתן אל מול הבנק על מנת להחזיר חוב כזה או אחר.
עורך דין פשיטת רגל ברמת גן יכול לסייע לכם בהליך מחיקת חובות לבנקים, וללוות אתכם בכל הליך שתמצאו לנכון :
הסדר חוב מול הבנק – משא ומתן אל יול הבנק, במטרה לגבש הסכם המתאים לשני הצדדים על דרך החזרת החוב, וסכום גובה החוב שישולם.
הליך פשיטת רגל – במידה ואין לכם אפשרות לשלם את החוב, ניתן להכריז על פשיטת רגל, וכך עם קבלת ההפטר תתבצע גם מחיקת החוב לבנק.

דילוג לתוכן