עורך דין פשיטת רגל בתל אביב עוד רונן דלאל עורך דין מחיקת חובות בהליך החדש
עורך דין רונן דלאל
עורך דין רונן דלאל

עורך דין רונן דלאל - עורך דין מומחה לפשיטת רגל, דיני חובות והוצאה לפועל.

מחיקת חובות בהליך החדש והתנהלות כלכלית נבונה

אולי לא שמתם לב אך ממש לאחרונה, מתחת לאף של כולנו, התחוללה מהפכה של ממש בשוק הסדרי החוב הישראלי. בחודשים האחרונים נכנסו לתוקף שינויים בחוק שנועדו לאפשר לחייבים לבצע מחיקת חובות בהליך החדש בצורה קלה ונוחה יותר מאי פעם. משרד עורכי דין דלאל, ערד ושות' נערך מבעוד מועד לשינויים הגדולים הללו. עורכי הדין שלנו כאן כדי לסייע לכם בכל פניה ובכל בקשה למחיקת חובות גם ובמיוחד כיום בהליך החדש. ההליך החדש מבטא גישה מהפכנית ממש בתחום פירעון החובות בישראל. ההליך החדש מתחשב מאוד בצורכי החייבים ומאפשר מחיקת חובות בצורה מהירה נוחה ופשוטה. אנו ממליצם לא להתמהמה ולנצל את ההזדמנות למחיקת חובות בהליך החדש. 

מחיקת חובות בהליך החדש כהרף עין

אם גם לכם נמאס לשלם סכומים לא מבוטלים בכל חודש וחודש רק כדי להצליח לכסות את הריביות על החובות שלכם אולי זה הזמן הנכון לפנות להליך של מחיקת חובות בהליך החדש. ההליך החדש שנכנס לתוקפו לאחרונה מאפשר לפנות למסלול של מחקת חובות מהר יותר מאי פעם. ההליך החדש הוא תולדה של שינוי גישה שנעשה אצל מקבלי ההחלטות בשנים האחרונות. בניגוד למציאות הבלתי נסבלת אליה התרגלנו שבה חייבים שילמו במשך כל חייהם את תשלומי החוב שלהם, שינויי חקיקה עדכניים מבטאים רצון לשקם את מי שנקלע לחובות ולהצליח והעלות אותו חזרה על המסלול ולשלב אותו בחיים הכלכליים הנורמטיביים. לכן, כחלק מגישה זו קיימים כיום פתרונות בזק של מחיקת חובות וזאת במטרה למנוע התבוססות במשך שנים רבות של החייב בחוב שמעולם לא היה לא סיכוי להצליח ולשלם. יחד עם זאת חשוב להדגיש כי לא מדובר בפרצה הקוראת לגנב. כלומר שינויי החקיקה העדכניים אומנם מאפשרים מחיקת חובות בהליך החדש בדרך מהירה וקלה אך יש לכך מספר תנאים שנועדו לשמור שלא ייעשה שימוש לרעה בהליך החדש למחיקת חובות וכדי לשמור בו בעת על האינטרסים של הנושים שזכאים לקבל את כספם בחזרה.

חשוב לחזור ולהדגיש שמחיקת חובות בהליך החדש איננו פתרון קסם המעלים את החובות. מדובר בהסדר חוב מקיף ומפורט. הסדר חוב זה נועד להבטיח כי החייב ישלם חלק כמה שיותר גדול מחובו על פי יכולתו הכלכלית וכי הנושה יקבל לידיו חלק גדול ככל שניתן מהחוב. על מנת להבטיח זאת ההסדר החדש תופר לכל חייב וחייב הסדר חוב על פי מידותיו שלו. הסדרי החוב מאפשרים לחייבים לפרוס את תשלום החוב באופן שבו הם יוכלו לשלם את חובם ובאותו הזמן להצליח להשתקם כלכלית ולא ימצאו את עצמם תובעים בבוץ התובעני של החובות. בסיומו של הסדר החוב, החייב מקבל הפטר כלומר הוא פטור מלשלם את ייתרת חובו.

התנהלות כלכלית נבונה

למשרד עורכי דלאל, ערד דין ושות' ניסיון רב שנים בטיפול בהליכים של פשיטת רגל, חדלות פירעון, ומחיקת חובות. הצלחנו, במשך השנים הרבות שבהן אנו עוסקים בתחום ייצוג החייבים, להביא למחיקת חובות בסכומים גדולים. במשך השנים נתקלנו בלא מעט מקרים של אנשים אשר נקלעו לחובות עקב התנהלות כלכלית לא נבונה. העצה החשובה ביותר שלנו אליכם היא תמיד להתנהל בצורה מחושבת ולא לקחת סיכונים מיותרים. יחד עם זאת אין לנו ספק כי השינויים האחרונים המאפשרים מחיקת חובות בהליך החדש יעזרו לחייבים רבים לשקם את עצמם ולצאת לדרך חדשה נקייה מעיקולים, ריביות ומחובות. אנחנו כאן במשרד עורכי דלאל, ערד דין ושות' מוכנים וערוכים לשיניים ולרפורמות שנעשו בחוק ונשמח לסייע לכם במידת הצורך במחיקת חובות בהליך החדש.

שתפו את המאמר לחברים:

Print
Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Facebook
עוד רונן דלאל אייקון חץ
דילוג לתוכן